RITTER - Broker de Asigurare si Reasigurare urmareste extinderea retelei la nivel national prin parteneri intermediari din domeniul asigurarilor.
Suntem convinsi si respectam urmatoarele principii :
stabilitatea si puterea unui broker de asigurare are la baza calitatea si volumul portofoliului de clienti,prin calitatea si competentele membrilor echipei care administreaza acest portofoliu
profesionalismul in asigurari, prin consultanti profesionisti , in care clientii lor au deplina incredere
un broker de asigurare are ca principala preocupare CLIENTUL : orientarea si relationarea cu el,identificarea nevoilor si asteptarilor lui, service-ul in pastrarea portofoliului , cresterea si dezvoltarea acestuia
prestatia si rezultatele celor care lucreaza in industria asigurarilor trebuie sa fie stimulate permanent si corect recompensate
RITTER - Broker de Asigurare si Reasigurare pune la dispozitia tuturor colaboratorilor:
Licenta noastra si acoperirea data de raspunderea noastra profesionala
Contractele noastre de colaborare cu asiguratorii parteneri
Puterea actionariatului, experienta si succesul echipei de management
Avantaje/Servicii
Pentru toti colaboratorii , Ritter broker va ofera urmatorul pachet de avantaje si servicii:
* Va suporta cheltuielile indirecte date de:
Taxa functionare catre ASF, inclusiv calcularea si virarea acestei taxe;
Comisioane bancare ( primele incasate in contul RITTER se vireaza catre asiguratori, apoi comisionul incasat de la acestia se vireaza catre colaboratori)
Cheltuieli legate de raportarile lunare, trimestriale, semestriale si anuale catre ASF
Cheltuieli legate de monitorizarea si verificarea activitatii colaboratorilor si a asistentilor in brokeraj persoane fizice coordonati de catre acestia
Cheltuieli legate de facturarea comisioanelor cuvenite catre asiguratorii respectivi si monitorizarea incasarii acestora
Cheltuieli legate de implementarea la colaboratori a unui soft specializat de brokeraj in asigurari (cel mai bun si complex soft din piata)
Cheltuieli legate de instruirea colaboratorilor pentru utilizarea acestui soft, inclusiv cele legate de asistenta permanenta on-line, precum si cheltuieli generate de orice update
Cheltuieli legate de inregistrea/avizarea noilor parteneri la ASF
Cheltuieli legate de extinderea si actualizarea site-ului companiei prin introducerea unei noi echipe si a unei noi locatii
Cheltuieli legate de relationarea cu colaboratorii (telefon, fax, curierat, deplasari, etc)
Cheltuieli legate de extinderea asigurarii de raspundere profesionala a brokerului de asigurare
Cheltuieli contabile suplimentare date de cresterea volumului de activitate
Cheltuieli generate de consultanta contabila si juridica, inclusiv cea legata de modificarea si completarea legislatiei specifice asigurarilor
Mai jos veti gasi un playlist cu clipuri educative care va vor lamuri cu tot ce inseamna aceasta activitate.
Cum sa devii partener ?
Daca vrei sa faci parte din Reteaua RITTER si vrei sa te alaturi unei echipe de success, trimite pe adresa office@ritter.ro un CV al tau insotit de o Scrisoare de Intentie in care sa prezinti viziunea ta in colaborarea cu RITTER si aspecte relevante legate de structura de vanzari, daca exista, portofoliu existent de clienti.