Beneficiile Francizatului Ritter Broker
Beneficiile de care vor beneficia toți viitorii francizați sunt multiple și pornesc de la faptul că vor avea acces la baza de date a clienților Ritter Broker, vor avea aceleași standarde impuse de către Ritter Broker și nu se vor face diferențe privind ofertele de la societățile de asigurări de pe plan internațional, vor avea acces la diverse proiecte din cadrul pieței asigurărilor, prin colaborarea cu Ritter Broker, vor primi plata la timp a comisioanelor și li se vor oferi servicii complementare polițelor de asigurare, care îi vor ajuta să își crească veniturile.
În calitate de francizat Ritter, aceștia vor beneficia de avantajul de a lucra ca broker de asigurări alături de un francizor cu o vastă experiență în domeniu, gestionând un portofoliu care acoperă o plajă largă de tipuri de asigurări și își vor transforma activitatea într-un business de sine stătător, cu o recurență anuală ce va ține doar de capacitatea francizaților de a interacționa într-un mod profesionist cu clienții lor din portofoliu.
Dupa cei 8 ani de experiență, Ritter Broker va lucra alături de viitorul francizat, asigurându-i:
• oportunitatea de a conduce și dezvolta o afacere sub marca Ritter Broker, cu tot ceea ce reprezintă acest lucru: imagine, comunicare, infrastructură;
• oferta variată de la toate societătile de asigurări prezente pe piața romanească ( și nu numai );
• o largă paletă de produse ( tipuri de asigurare ): asigurări de viată, asigurări de sănătate, asigurări de accidente, etc
• consiliere în găsirea celor mai bune solutii de extindere a afacerii;
• plan de afaceri, inclusiv estimări financiare;
• pregătirea personalului înainte și dupa începerea colaborării și formarea continuă, sprijin și îndrumare de la francizor;
• manualul operațional și structura de lucru testată în peste 8 ani de activitate;
• acces instant și gratuit la platforma Ritter Broker, care sustine întreaga activitate afrancizei ( platformă cu functionalități personalizate );
• suport tehnic pentru produsele de asigurare comercializate;
• transparenta în privința comisioanelor și a contractelor;
• reducerea cheltuielilor administrative cu anumite taxe, raportări periodice, comisioane bancare;
• campanii publicitare locale;
• aceleași standarde de lucru pentru toți francizații;
• la finalul contractului, francizatul beneficiază de baza de date a clienților lui.