Brandul Ritter Broker
Ritter Broker are o istorie de succes în piața de intermediere din România, succes înrădăcinat în abordarea noastrăunicăa vânzării produselor de asigurări ce include o creștere consecventăîn fiecare an.
Cu un angajament puternic fațăde clienții noștri, dar și cu o culturăde excelență, Ritter Broker analizeazăcu profesionalism potențialul și riscurile fiecarui client în vederea achiziției celei mai bune polițe de asigurare raport calitate-preț.
Toate locațiile noastre de asigurări sunt o parte integrantăa unui un brand respectat, construit printr-o combinație de campanii atât din mediul online, cât și din mediul offline.
Campaniile și aparițiile din presa au fost gândite pentru a consolida gradul de conștientizare al clientilor, dar și pentru a întări marca localăși a contribui la dezvoltarea afacerilor francizaților.
Standardul punctului Ritter Broker
Ritter Broker are dezvoltat un concept standard pentru toate categoriile de puncte Ritter Broker, cuprinzând estetica vizualăde la exterior, pânăla interior.
Standardul este proiectat pentru a promova un mediu confortabil și profesional, cu un aspect contemporan axat pe capacitatea noastrăde a furniza servicii rapide și accesibile.
Ca parte a procesului nostru de franciză, văoferim detalii estetice clare și o listăde furnizori care săvăajute în realizarea lucrărilor. Francizații trebuie săisi plăteascătoate îmbunătățirile de închiriere a magazinelor lor, inclusiv toate lucrările de renovare, mobilarea spatiului conform contractului de franciză, sisteme de merchandising, calculatoare si alte echipamente.