UNSICAR a lansat luni, 26 martie a.c., Centrul de Informare si Suport destinat transmiterii de informatii catre toata piata de intermediere si consultanta in asigurari, membri si nemembri ai Uniunii.
Noul instrument de informare (suport@unsicar.ro) va centraliza si problemele cu care se confrunta companiile din piata de brokeraj de asigurare in activitatea zilnica, astfel incat sa ofere suport in rezolvarea acestora.
UNSICAR a luat fiinta in Septembrie 2000, la initiativa unui grup de 12 societati de intermediere si consultanta in asigurari, ca organizatie non profit, neguvernamentala si apolitica, avand personalitate juridica in conformitate cu O.G.26/2000.Scopul Uniunii consta in sprijinirea membrilor sai in cresterea recunoasterii publice a rolului activitatii intermediarilor si consultantilor in asigurari;
Obiectivele Uniunii sunt:
a) Colaborarea cu societatile de asigurari si cu autoritatea de supraveghere a activitatii de asigurari in pregatirea bazelor legislative si tehnice in domeniul asigurarilor;
b) Crearea standardului de lucru, a normelor deontologice si urmarirea cresterii nivelului calitativ al serviciilor membrilor sai;
c) Sustinerea membrilor in educarea si instruirea personalului propriu;
d) Sustinerea intereselor legitime ale membrilor sai in relatiile cu tertii, inclusiv institutiile de stat si mass-media;
e) Dezvoltarea relatiilor la nivel national si international cu alte asociatii si organisme de profil.